Sunday, January 16, 2011

sigh~

sedih? apesal la plak tibe2 nak sedih nie... dem.. haritu punye entri pasal tahun baru, aku ade ckp yang aku taknak amik kete tahun ni kan. aku rase aku dah tukar la. sbb abang aku tu dah nak balik msia. so die nak pakai kete BMWira tu.. nak taknak aku kene la beli kete lain..

dalam fikiran aku myvi jek laa.. mungkin amik myvi s.e. 7thn anggaran sebulan dalam rm600. uwaaaaaa... adehh.. pupuss duit. hari tu dah apply loan kat maybank utk asb. so aku buat max 25thn 55k. sbulan dalam rm315. perghhhhhhh~ takpe2. less than 25 years pun boleh klu aku nk stop pun dlam 3 years aku still untung dpt dividen die.. bile aku calculate.. monthly expenses aku kalau jadi amik kete gak adelah dalam rm1270. uwaaaaaaaa lagi!! :(

monthly expenses:

mummy : rm 100
ptptn : rm 100
asb : rm 315
parking season pass : rm105
internet : rm 50
kereta : rm 600
minyak? top up? makan? shopping?
you do maths!

bos.. bile nak naik gaji lagi nie? :(

No comments: