There was an error in this gadget

Monday, January 3, 2011

happy new year to all!!!!!

pertama sekali nak ucapkan ....

2011.... tutup buku lame.. buka buku baru ye... so tahun ni, ape yang aku nak capai kan? agak byk jugak.. tahun lepas tak pasti ape yang aku telah capai, sbb mmg tak de azam pun.. (bukan en.azam, abg azam mahupun adik azam). so, ape plan utk tahun 2011 nie..


                                           aku pun berfikirrr... kerlasssss.......



                                                                aha!!!!

tulissss... jgn tak tulis yeee...


1)
dah ade sebenarnye.. tapi nak buat loan asb tu.. maybe 50k insyaAllah...


2)
perlindungan insuran di masa hadapan.. dem... baru nak buat! sediakan payung sblm hujan...

3)

 cari duit lagi..dan lagi dan lagi... cmne nak cari duit lagi eh?? de idea tak??

ini diantara 3 perkara utama yang aku nak capai tahun nie.. mudah2an tercapai la ye... haaa.. kalau boleh, aku taknak beli kereta thn nie.. sebab kete abg aku tu ade lagi.. cume nak touchup skit2 jek.. cun la jadinye nnt! pakai selagi mampu.. melain kan tibe2 abg aku nak amik balik kete tu.. so, terpakse la aku beli kete... huh...

anda bagaimana?? ;)

No comments: