Sunday, January 23, 2011

rindu~

haii~
macam biasa bosan kat kedai ni haa.. tak tahu dah nak buat ape. shah pun dah bosan tahap ape ntah sambil mengodek2 photoshop mengedit gambar die (obsessed with his own pic) aku pun kadang2... banyak gak yang aku dah lupe pasal photoshop nie.. dem.. tapi tajuk entri kali ni bukanla berkaitan dengan photoshop. heeeee~

bile abang janggut kate die  tengah main2 dengan ank buah die (khaleef) teringat pulak dengan anak buah aku yang sorang tu.. sape lagi.. rafiQ la.. alahaiii.. sedih pulak rasenye tibe2.. sbb dah bape lame takk jumpe die.. kalau aku ni aunt pun dah rindu ape kan pulak dengan papa die nuunn jauh di dubai. hahahhaa..

aku sedih sebab aku tak dapat tengok perkembangan tumbesaran die. aik? macam ape pulak tumbesaran tu? macam tumbuhan pulak.. hahahaha.. tak dapat tengok perkembangan die.. dari baby sampai la sekarang nie, rasenye umur die dah 5 tahun kot. jumpe pun setahun sekali. aku tak dapat nak meluangkan masa aku dengan rafiq. terase macam nak beli macam2 tapi... kalau beli pun tak jumpe camne kan.. 

takpelah.. harap lepas abang aku dah balik bermastautin di malaysia kembali, semuanya akan ok. nak peluk2, cubit2, cium2 rafiQ.. tu pun kalau die kenal aku lagi laa... hahahahahahahhaa (tawa dalam tangisan!)


khair rafiq b. khairul faisal.

miz dat boy!



No comments: