There was an error in this gadget

Wednesday, January 19, 2011

si comel~

aiihhh.. bile dah bosan kat kedai sorang2 mula la tak keruan.. tak tahu nak buat ape.. kalau ade teman berborak tu takpela jugak.. hilang la sikit bosan nie.. bile bosan, mula la tengok facebook.. takde ape nak buat pun. just tengok2 page kawan2 yang lain.. tengok kawan2 sekolah yang masih contact dan rapat~ rindu la kat dorang nieh.. bile jumpe ramai2, masing bawak anak masing2.. alamak.. dah tua ke aku nie? masing2 dah ade 2,3 orang anak.. hahahahahahaa.. rilek ye.. taknak la cite pasal kawin lagi.. wakakakakaa.. tengok anak2 dorg ni gerammmmm jek.. aduhhh.. abis merah2 pipi dorg aku buat. heheheh.. jangan marah ye ibu2..

ni diantara anak2 kawan aku yang comel yang membuatkan aku gerammmm... hehehehe..

hannah n irfan. ;)

fuad, nabilah baju merah tu farid. ;)


rayyan n ag. ;) sowi gmbr tbe2 takleh rotate lak.. dem..

amna ;)

irfan jugak name die.. ;)

sara;)
zafran :)

daniel.. ;)




izz zahrah sofea. hehehheeh.. ;)




comel kan dorg niehhhh!!! hhehehehehee..;) xoxo 

5 comments:

eza2odette said...

huh..paling besa umur braap ni?hebatnyerrr~ hahahah.. ko nyer bila lagi ;)

LynFarouqe said...

alaaa. amna gamba lama...

darwina said...

gee: aku tak pasti plak yg paling besa umo bp. hehehehehehheee

lyn: alaa.. sowi.. yg penting comelll.. ;)

penyejuk hati said...

comelnya bdk2 kecik ni..mcm nk cubit2 je pipi semua (^_^)

darwina said...

hahahahaaa.. memang comel pun.. and memang rasa nk cubit smpai merah pipi~ heheheheee.. siann dorg.. ;)