Saturday, June 12, 2010

tak minat la~

salam to all..

aha!! acara yang dinanti2 kan dalam masa 4 thn sekali telah tiba.. then, mula la topik perbualan tentang bola.. whatever.. yang boleh aku ckp, aku mmg tak minat tgk bola.. kadang2 tu boleh la.. time2 teman bf aku lepak mapley tgk bola bile pasukan kegemaran die beraksi.. team mane? tak leh bgtahu.. biarla rahsia~ ;) tapi, aku teringat pada 4 thn lepas, game final italy vs france, ketika itu aku bersama rakan, lyana,bond n kak adie semangat pulak turun bb tengok game live kat situ.. lyana siap conteng2 muke lagi ikot team kegemaran die.. team mane?? france? italy? mane2 jek la.. hahahaa.. aku pun tak ketinggalan jugak.. siap beli.. nak kate bendera bukan, tapi cm sepanduk laaa, and semangt nak beli beg lagi kat adidas.. hahahaha.. team mane? adelahhhhh~ mmg kelakar.. tapi bile kenang balik mmg best mase zaman remaje.. wakakakaa... remaja ke? mude lagi la time tu kan~ ms tu umo 21thn. 2010 umo aku 25. wakakakakaaaa... igt lagi mase tu rmbut aku pendek.. nak korek album, ade lagi tak pic tu.. klu ade leh ak upload disini..  hehehheee..

*mata ngntok dr pagi tadi..
*ya Tuhan, maafkan aku, kadang2 aku lalai dgn duniawi~

No comments: