Friday, June 18, 2010

hari bersama keluarga~

mood hari ini tersangat happy.. sbb ape? sebab dapat meluangkan masa bersama keluarga. hari ini, lepas jek abis keje, aku and angah (kakak aku) terus bergegas ke ampang park. melihat pada jarum jam, ade lagi masa.. ye! sempat lagi ke saloon untuk cuci dan blow dry.. hahahahahaa.. date family kul 8.. tepat2 jam 8 akhirnye siap juga kami berdua.. dah kate namenye pompuan.. pompuan jugak la kan~

sampai ke table, buka menu.. hmmm.. nak mkn ape ye? lunch tadi dh mkn roti naan.. perut cm kenyang lagi. last2, i made up my mind to order chicken chop.. duhhhh~ cm bosan kan! tapi takde menu lain yang menarik perhatian aku dengan keadaan perut aku yang masih kenyang ini. bermule la sesi tangkap gmbr n sesi borak2.. haahhahaahaa.. pengalaman kakak ipar aku yang penah keje kat india. eeuuuwwwww~ sangat... nnt2 la cite.. tak selere pulak nak cite kat cni..

endup.. cite pasal sesi pertemuan mummy and daddy mase mule2 bercinta dulu~ ayah aku kate, mase mule2 date dgn mak aku dulu.. ya ampunnn.. mak aku ni garang giler org nye!! 2nd date pun dh gaduh.. hahahhahaha.. sangat kelakar.. pastu ade time sampai koyak baju ayah aku dibuatnye~ wow!! garang sungguh mummy ku... after kawin, baru la mak aku berubah.. lepas kawin n ade 3 org anak yang comel2 ni (ehem!) terlebih manje pulak.. ahaahahaaa.. adoyai.. sampai tak larat nak layan.. owhhh mummy ku..
dibawah diantara moment yang telah di ambil~






brupppppp~ Alhamdulillah...










 

No comments: