There was an error in this gadget

Tuesday, June 8, 2010

KAU~

sejak akhir2 nie ade jek buah fikiran aku untuk menulis blog.. ape yang membuatkan aku banyak pulak idea ni pun aku tak tahu la~ mungkin aku banyak berfikir ketika menjaga di butik kesorangan.. memikirkan pasal kehidupan aku nie.. mak aku pulak dah tanye lagi pasal kawin. siap dah ade no katering~ waaaaaaaa...  lambat lagi la ibu~ doa2kan la yang terbaik ye kawan2..

'KAU yang ku punya dalam apa jua perihal,
cinta Kau kekal bertakhta di hati, kerana Kau lebih memahami.
Kau-lah yang menguasai apa jua suasana kerana,
Kau la raja dalam semua perkara..'
sekian terime kasih~

2 comments:

eza2odette said...

emosi+keinginan mak tu membangkitkan kemahuan kau (^^) ala, musim ramai kahwin..mula lah mak kita berangan mcm2..layan kan jer ..hehhehehhe

darwina said...

hahahahah~ tak pasal2 kan.. apa daaaa... trus aku takde mood.. heheheee