Sunday, September 5, 2010

boringgggggg~

salam to all, agaknya sudah lame tak update blog. sebenarnye ade jek tajuk nak di sampaikan aritu, tapi kertas draft dah hilang, so tak jadi.. sedih laaa...  dalam seminggu yang lepas ni, aku rasa macam boring sangat.. tak tahu la kenape.. hmm. dah la malam aritu lepas abis keje on the way balik umah, aku dah melakukan satu kesalahan jalan raya.. demn! abis kene 'bodoh' oleh para penunggang motosikal.. seriously aku tak nampak.. nampaknye, aku tak boleh memandu di waktu malam di kala jalan raya sesak.. sampai kaki pun dah naik krem! adehhh.. ini la padahnya memandu kete manual~ aduhhh.. macam2 hal la dgn kete tu, center lock pulak wat hal, dgn alarm nye.. kete 4 pintu dah jadi 2 pintu. pintu blakang tak boleh nak buka.. dengan kemeknye lagi tak betol kan 2 tempat pulak tu. dengan break lagi tak tukar. dah la nak raya, abg aku pulak nak balik. nnt ape perasaan die kalau nampak kete die cmtu? waaaaaaa.. sedih laaaaaaa... cmne nak wat nie? nak repair smua memerlukan wang!!! wang dah tak cukup~ cmne? bile nak jadi kaya nie? takpe2 sabar jek la eh~ just follow the flow~

p/s: sori sangat2 ye penunggang motosikal~ kene wat spec untuk driving time malam.. :(

No comments: