Sunday, September 12, 2010

hai.. selamat hari raya semua!

salam u all! selamat hari raya aidilfitri. maaf zahir dan batin! hari ini adalah raya yang ke3. sesungguhnya aku berada di starhill. kerja.. workaholic katekan.. SANGAT!! walaupun tawar je hati ni, tapi apekan daya ku mencari rezeki.. hekhekhek..

nasib baikla, raya pertama tu dapat cuti~ alhamdulillah.. tapi tahun ni tak meriah sangat la sbb abg n kakak ipar aku takde, dorg balik perak. sbb last year dorg dah kat sini. takpe. walauapepun, sesi bermaafan tetap di teruskan. ahahahahhaa...(jangan malu2 ye..)

pada raya pertama tu, mummy wat makan2 untuk saudara2 belah ayah aku. ramaii.. meriah la sikit rumah tu. kalau tak, sunyi sepi. dah la ramai yang balik kampung. dem! berakhirnye raya pertama.. memikirkan, esok nak keje. bencinyaaa.. takde mood raya langsung.. takpellaaaaaaa...

raya ke2 pulak, kiteorg dah plan nak beraya rumah niza kat gombak. aku,zaza, akak leya n syah~ pengalaman yang sungguh kelakar pergi rumah niza tu. kami dikejar mizz haiti. hahahahahahaaa.. mcam bengong!! lepas rumah niza, pergi rumah syah pulak.. adventure gak pergi rumah die ni. masuk dalam lif, pastu tak gerak. tekan button open door pun tak buka jugak! syah dah panik. dusshhh! kene pukul kepala dgn akak leya. hahahahahahaa. aku boleh gelak2 lagi dalam lif tu~ adehhh.. last2 aku dengan gigihnye buka pintu lif tu macam nak kopek kulit durian tu.. akhirnyeee berjaya! dengan bantuan seorg budak tekan button dr luar. nak harapkan syah n lara yang panik, sampai esok pun tak buka laaaaa~ siap dah pikir taknak mati dalam lif! bengongggg! hahahahahahahhahaaa...

jadi raya yang ke3 ni pe cer?? takde kot. balik awal kul 4. pastu tak tahu nak g mane.. dok umah, tido la kot! ke on9? hmmmmm.. bosannyeeeee...  selamat hari raya ke 3... :)

 baju raya ke baju nikah?

 beraya di rumah mummy niza~ hehehehehheeee

No comments: