There was an error in this gadget

Saturday, May 15, 2010

tayangan filem~

tayangan filem? suke tengok tak? memang kegemaran. terutama sekali love story.. or any film that will be happy ending story. such a sweet kan? bile tonton cerite macam tu, mesti teringin kehidupan kita pun akan berakhir dengan kegembiraan, bahagia, sukses selalu~ tapi, apakan daya, kehidupan kita bukan seperti tanyangan filem yang selalu di mainkan. sedih bukan?

kita adalah pengarah yang menentukan jalan cerita hidup kita nieh..bukan sahaja di dunia tetapi juga kehidupan kita yang kekal, samada berakhir dengan sempurna ataupun tidak.. jadi tugas sebagai pengarah ni bukan nye mudah kan? ape aje pencapaian yang boleh dibangga kan sepanjang kita hidup? bagi aku, takde kot.. cume skrol ijazah yang aku terime... (mak aku jek la kot yang bangga) tapi tidak aku. tahun depan umur semakin meningkat dan semakin tua.. sempat ke aku nak kecapi kehidupan yang sukses? sebab semakin hari, aku rasa umur tidak panjang untuk aku hidup di muka bumi ini..

Ya Allah, berikan la peluang untuk aku mengarah kehidupan aku dan keluargaku di dunia dan selamanye nanti..

2 comments:

partisan said...

aku pon merasakan begitu laa awin.. adeh~

darwina said...

yeke piew~ kite usaha jek la ye!! :)