There was an error in this gadget

Friday, August 13, 2010

berbuka puasa..

salam kepada semua.. selamat berbuka puasa eh.. buka tadi makan pe? makan kat mane tu? umah? klu umah mesti best kan kalau mama masak. ke makan kat kedai? dengan siapa? sorang? kawan? banyak tanye pulak aku ni.. semoga time buka puasa tadi happy la ye sebab dapat mengisi perot yang kosong yang dr tadi berbunyi tu... aku? hmm.. hari ini berbuka di butik. nasib baik ade kawan.. namenye Lea.J. klu buka sorg mmg aku kesedihan la.. menu berbuka untuk hari ni adelah nasi kerabu weh! dak be!! mmg aku teringin nak mkn nasi kerabu. aritu teringin nak mkn nasi dagang.. tapi tak berape sodap.. so, next time nak beli nasi dagang pulak ye.. yehaaaaaa~

 *suke sgt nasi kerabu, sesuatu kelainan terhadap warna kebiruan pada setiap butiran nasi, serta kerangupan dan kesegaran ulam serta keropok! tapi aku punye nasi kerabu tadi takde keropok.. sedihhhhh~

ayat tak leh blah!! nyway.. Brruppp.. Alhamdulillah..

No comments: