Thursday, March 4, 2010

terbaik~

hahahahaha~ sblm nak memulakan penceritaan arini rasa nak gelak pun ade.. (dah mmg gelak pun) sbb ape.. hahahahaa.. sebab aku baru jek tengok cite avatar.. setelah hajat nak tonton di pawagam 3D tak kesampaian, oleh kerana beberapa faktor.. yang jelas skali, panggung asyik penuh jek.. dan yang kedua, kekasih aku taknak pulak tgk sbb... sbb ape eh.. ape ntah reason die kasi kat aku.. so, smalam kebetulan pergi danau kota, kedai cd terbaik 3 dvd rm20. so, aku borong avatar, old dogs and sherlock holmes wpun dh tgk tapi dsbbkan pelakon die sgt cute aku beli la.. so, utk mengisi masa lapang lepas waktu zohor, aku pasangla cite avatar dgn penuh semangat.. hakhahahakhak.. mmg terbaik la beb~ alaaaa.. nak komen panjang2 pun, smua org pasti dah komen sebelum dr aku komen ni sbb korg smua dh tgk awal. so, korg pun tahu la pe yg aku rs skang nie.. mmg best.. terpaksa utk curang terhadap kaum sendri semata2 utk kebaikan kaum lain.. wahhhhHhhhh... sangat berani.. tak terkata.. nak komen ape pun tak tahu~ yang penting sangat best~


bahasa ape da die tulis.. tak paham~

No comments: