There was an error in this gadget

Sunday, March 7, 2010

kepenatan~

hari ini aku menghabiskan masa aku bersama kawan baik aku, lyana. bukan senang nak berdating dgn die ni. sbb klu nak ikotkan setiap minggu ade jek die punye aktiviti panjat gunung la, camping la, diving la dll.. hahahhahaahha. dan kebetulan pulak kekasih aku balik shah alam. so boleh la kami meluangkan masa bersama.. girls day out! hahahaa. klu pihak lelaki ikot, pasti akan kepenatan sbb kiteorg shopping sakan.. tu pun nasib lyana ajak balik, klu tak, mau menghabiskan duit lagi bile masuk kedai..
.........................
bile on the way balik umah dalam kete, masing2 mengeluh kepenatan.. dan ketika itu pulak la lyana mengembalikan memori lame, mase zaman sekolah dulu klu kiteorg nak kuar, awal2 lagi dh kuar umah. kul 10.30 pagi kot.. saammppaaaiii malam.. tu pun tak penat. skang nie, baru setengah hari dah kepenatan.. perghhh~ nampak sangat kite ni dah tua.. bukan tua la.. dah dewasaa tak mcm zaman sekolah dolu2.. heik2.. cepat jek masa berlalu..
.........................
jadi, bila makin dewasa nie, pemikiran pun dah lain.. tapi, de gak la klu bab lawak bodo ke, tu masih lagi kekal.. hakhakhak~ persiapan bekalan utk 'hari lain' pulak perlu di pertingkat kan.. semoga org2 di sekeliling ku selamat dunia dan akhirat~

kami bershopping di mid valley~

No comments: