Sunday, April 25, 2010

hasil kerja..

salam sejahtera kepada yang sedang membaca.. apa khabar anda harini? baik? ape aktiviti anda di hari minggu? dating? ataupun masih berpeta kan air liur basi? hari ini adalah hari aku cuti. syok nye cuti selama 2 hari. jadi harini aku cuma meluangkan masa hanya dirumah.. tidak pula keluar bersama teman. hmmm.. tapi harini agak istimewa. oleh kerana aku telah menghasilkan satu hasil kerja yang tak berapa menarik. hari ini adalah hari pertama aku memegang berus serta cat air sejak aku abis belajar. hahahhaa.. sudah berapa lama? anda kira sendiri. thanks to kawan aku sebab dia lah, aku telah menghasilkan karya cat air yang tak seberapa ini..

sebenarnya die yang suruh aku buat, sbb tu la aku buat. kalau die tak suruh, mungkin aku masih lagi tidak memegang berus.. hahahahahaaa...

2 comments:

partisan said...

leh jual kat aku ye awiwn!!

darwina said...

nak jual gapo dio kamu nie? hahahahaaa... kwn aku swoh buat laaa...