Tuesday, April 20, 2010

duit asyik habis???

'duit asyik abis'... huh statement yang tak dpt aku nak terime.. ape yang asyik abis JEK? padahal baru JEK sebulan aku keje.. n baru JEK last month aku dpt gaji yang pertama.. n gaji yang aku dpt pun half JEK, bukan full pun.. itu pun aku dh terus bayar segalanya kat mak aku selame sebulan yang aku tak bekerja dlu.. so, pe yang dimaksdkan dengan duit asyik abis?? mungkin terlampau excited dpt gaji, bulan ni aku agak overspent skit. sbb nak kne beli baju n kasut baru untuk keje yang baru.. sbb kiteorg kene pakai baju hitam.. kalau kje tempat lame, pakai baju ape2 pun boleh.. parking setiap hari.. tambang lrt setiap hari. klu ade parking free mungkin la jugak kan? hmmmm~ kenape perlu tanye soalan cmtu? kenape perlu pertikaikan? macam aku tak pernah bayar ape2 pun.. aku tak pernah pun berkira, n kenape perlu berkira?? selagi aku boleh tlg, aku tlg JEK wpun sikit.. sbb ape? sbb itu adalah aku.. JEK? JEW?



p/s: hanya gambar hiasan.. tiada kene mngene dgn aku~ huhhhh..

2 comments:

partisan said...

banyak nyew duit!!!

darwina said...

piew.. ko nak ke??? upload jek pic tu~ hekhekhekkk